Händelserik dag!

Wow idag har det hänt MYCKET.
Inte nog med att det är en extremt snygg kille som vik'ar på skolan jag praktiserar på, nu är det en snygg kille som håller på att laga trappuppgångs-dörren... Kommer få näsblod och svimma ALLDAY ERRYDAY!!! <3
Men på praktiken idag gjorde vi massa kul~
Målade ett elefant huvud som ett av barnen skulle göra klart... det blev... fint.. XD

Försökte sedan lära dem att göra enkla elefanter själva... slutade med att dem kladdade på min oxå.. XD
 
(bilden vill inte vara åt rätt håll DX) En unge vill att jag skulle måla ett hus så hon kunde härma.. Fett söt <3
 
Och sen skulle jag måla en katt XD men den kunde hon inte härma så hon målade en egen XD

Gjorde även ett sykort, eftersom alla barnen har gjort det och då får jag med mig lite material och sånt hem som jag kan använda i mina arbeten sen ^^ blev fett nöjd faktiskt!
 
Efter praktiken gick jag och mamma till Slöjdetaljer~ ÄNTLIGEN FICK JAG MIN AKRYLFÄRG <3333
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!