Hej världen!

Idag vill jag berätta om mina vänner, men inte vilka vänner som helst, utan mina allra bästa vänner!

Bekka och Gabbi! <3
Ni inser verkligen inte hur mycket ni betyder för mig. Hur ofta ni än går mig på nerverna och jag har lust att slå er så är ni det bästa jag har. Jag älskar er och jag vill att ni ska veta det, men det e så jävla svårt att uttrycka sig med ord...
Varje gång nått har hänt, minsta lilla som gjort mig ledsen eller sårad så har ni funnits där för mig och det är jag evigt tacksam för..
Det känns som att vår vänskap är en sån som kommer hålla för alltid, och det hoppas jag verkligen på!
Jag hade inte klarat mig en enda dag till om ni inte hade funnits. Jag menar det verkligen!
Ni är det bästa som hänt mig! 
Jag blir fan gråtfärdig av att skriva allt det här, men det gör inget, för det är glädjetårar! Jag e så otroligt tacksam för allt ni gjort för mig. 
Jag älskar er verkligen!
Meningen men den här texten är egentligen bara att jag vill tacka er för att ni finns och alltid funnits, trots alla bråk vi haft så har vi aldrig vart ovänner särskilt länge och det är jag glad över för jag hade inte klarat en längre tid utan er. 
Så tack... <3


<33333
Tack för kommentaren :)


Bekka ~ <3

Aaw, Jessi då min lilla tönt <3
Jag älskar dig och du kommer aldrig att bli av med mig, står vid din sida genom allt! <3

Svar: Älskar dig Bekki <333 och du blir inte av med mig heller, det ska jag allt se till! :D <3
None None

2013-10-09 | 16:40:33
http://theshuffler.blogg.se
Anonym

Fyfan! Vilka sexiga vänner man har! ;*

Mig kommer du inte bli av med på första hand! :D Får allt kämpa på att bli av med mig C: <3 VI KOMMER BLI GAMMLA TSM OCH LEVA SOM GALNINGAR VI ALLA! <33 Love U sis <33

Svar: HAHAHA <333 omg vi 3 sitter på en veranda tillsammans som gamla tanter och skriker på ungar som går för nära, bara för att vi kan XD <3
Älskar dig Babbo <333
None None

2013-10-09 | 18:44:36
http://bubblebeebee.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!