Ingen sömn inatt heller då

Sover så jävla dåligt nuförtiden, och idag verkar det inte bli nån sömn alls av någon anledning.
Är helt jävla utmattad, men alldeles rastlös...
Jag vettefan vad det är som händer, men jag kan verkligen inte sova... Det går inte..
Har dessutom drömt en massa mardrömmar på senaste, nätterna blir väldigt jobbiga och jag vaknar varje morgon med känslan av att jag inte sovit alls, fast jag sovit hela natten.
Mina ögon kliar och värker, dunkar i huvudet och örat och käken gör ont. Har dessutom mått illa hela dagen.
Tror jag håller på att bli sjuk, vilket passar sig sådär veckan innan praktiken.
Vi har gått i skolan i typ 1-2 månader ungefär och jag känner mig så jävla stressad och utmattad så det är fan inte sant.
Jag mår dåligt mentalt och jag känner bara att jag orkar inte. Inget!
Tänker hela tiden att det släpper nog till helgen, då kan jag sova lite längre och då kanske jag kan slappna av en aning, men det kan jag inte.
Vaknar tidigt ändå och kan inte somna om, känner fortfarande stress och press ifrån skolan och det känns som jag kommer brytas av snart....
Allt bara byggs på mer och mer och snart bubblar det över.
Kan man gå in i väggen vid 17 år?
Det känns fan som att jag är påväg att göra det alltså. 
Har dessutom prov i natur idag och har missat 2 naturlektioner, hade genomgång förra onsdagen och jag kunde verkligen INGET. Hade ingen aning om vad dem snackade om, har nästintill inga anteckningar och jag känner på mig att jag kommer få ett stort fett F på det provet.
Jag orkar inte. Jag vill inte.
Är det detta som är typ panikångest? Det känns som det. Har lust att gråta, skrika, dra loss håret från huvudet. Usch. Får svårt att andas när jag tänker på allt. Det går inte längre.
Jag kan inte. Jag mår inte bra......

...Hjälp mig någon....
Tack för kommentaren :)


DenAwesomeigasteAvAlla.

Tell me how i can help u then? Vill inte att du ska må dåligt ~<3

Svar: I dont know :/
None None

2013-09-25 | 18:02:33
http://theshuffler.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!