Roadtrip med Babbo!

Idag åkte jag och babbo te skövde för att shoppa lite~ va fett skönt nu när hon har körkort, då slipper man passa bussar osv osv, utan kan bara slappna av och ta den tid som behövs~ 
I vilket fall som helst e jag fett nöjd med mina köp c:

 
Detta va då allt jag köpte :D

Världens sötaste pandamugg ;u; (49:-)


2 superfina bokmärken (10:-/st, alltså 20:-)

 
Mustasche Ice Cube Tray (19:-)


Extra uppsättning av mina Star Wars tights... Ifall dem andra går sönder D: (149:-)


Maybelline Fit Me Foundation i nyansen 110 Porcelain (145:-)
Maybelline Fit Me Powder 115 Ivory, 110 Porcelain fanns inte =3= (129:-)

 
Pennhållar-grejsak~ Tyckte den va så jävla söt och har kollat på den aslänge på Åhléns hemsida, så jag kunde inte låta bli xD (129:-)

 
En Fifty Shades of Grey BH!!!! OMG så fin~ Hittade en i min storlek så jag kunde inte låta bli c: (349:- men vi fick den billigt, 269:- tror jag, men Eva betalade den åt mig :D) 

Sen var jag och Gabbi med om en trevlig incident inne på Willy's när vi skulle köpa lite grejer te maten åt Eva.. Vi stod i kassan, och gubben framför oss lägger av världens brakare och låtsas som inget har hänt... och jag och Gabbi glor på varandra innan Gabbi håller på att bryta ihop av skratt och jag typ försöker låta bli att andas under en bra stund... BLÄ! =____=
Sen skulle jag och Gabbi åka te Icahästen för att köpa Steaksauce för dem inte hade nån på Willy's, träffar där en viss person som Eva redan skvallrat för om att vi ska köpa Steaksauce och vi typ: ... jaha >____>
MEN DEM HADE INGEN JÄVLA STEAKSAUCE DÄR HELLER!!!!! Så vi åkte istället till City Gross och köpte den jävla såsen och sen åkte vi för att tanka och sen äntligen hem igen XD vi va så jävla trötta efteråt, men jaja XD Hade fett kul i alla fall C: Tack för dagen Babbo, men nu kommer du få va chaffis typ varje gång :D <3 (iaf tills vi andra skaffar körkort XD)
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!