Bortglömd

Jao, ännu en dag som slutar med att jag mår dåligt~
Ändå haft rätt kul idag, mamma vann priser på fotomaraton, fick va med Dantis och Miranda och hade riktigt kul, kollat film med pappa och ätit god mat, men nu efteråt känns det som att jag lika gärna har legat ensam i min säng hela dagen...
Ingen skillnad lixom.
Vet inte vad det är för fel på mig, jag känner mig ouppfylld, halv, ensam..
Det känns som att jag inte kommer bli hel, men det är väl bara idiotsjälvförtroendet som talar.
Men vem vet? Tänk om det är meningen att jag aldrig ska bli hel igen? Tänk om jag ska må såhär?
Ibland önskar jag att jag bara kunde få en glimt in i framtiden, för att se om jag alltid kommer vara såhär.... 
Well, well, om ni nu orkat läsa igenom allt det här så kan ni återgå till era trevliga liv och skita i mitt deppiga snack~ 
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!