If I could escape, I would

I fredags åkte jag och bekkis te Gbg med skolan och vi hade det fett awesome. 
Köpte 2 mobilskal som jag fullständigt älskar.
Åt på espressohouse

Och fick en Quick Dry Spray (till naglarna) av bekkis <3 
På lördag så va jag hos pappa och hade det fett mys och mamma va på Ullared och köpte världens mysigaste tröja till mig + en munktröja och en chokladkalender~
Men idag.... Idag bryter jag ihop.
Jag mår så jävla dåligt. Känner mig så jävla stressad av skolan och bara allmänt klarar inte av dagen. Jag kan inte. Har lust att skita i skolan imorrn bara för att jag inte mår bra mentalt. Det känns som att nått äter upp mig inifrån.
Har ingen lust att äta, har ingen lust att sova, spela, jobba, ingenting...
Ska antagligen gå ut och gå en sväng sen... Försöka få lite pengar av mamma till att köpa nått skräp jag kan trycka i mig.... Så jävla typiskt... Som om att tröstäta kommer lösa mina problem... Lol.
 
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!