HEEYOOO!

Händelsefull vecka!
Vi börjar med praktiken: 
Den här veckan var det 2 prao-elever från Djäkne i samma klasser som jag, jättehärliga tjejer! Dem var jättetrevliga och jätteroliga och det var kul att ha nån lite närmare min ålder att prata med, så det gjorde praktiken lite roligare faktiskt! Synd bara att dem bara var här den här veckan och inte lite längre :/ men men :) Nu ska ni få höra alltså, vilken skitdag jag hade.
Det första som händer är att jag får min mens, på praktiken! Hade ingen väska med min necessär med mig så det kändes ju skitbra. Sen gick jag ju runt med mensvärk dessutom, och mina Ipren och alvedon... Ligger i min necessär.... =___=
Men men!
Det var äcklig tomatsoppa i skolan så jag åt inte mycket, och var extremt hungrig sen efteråt. Men jag tänkte att jag kanske kunde äta en macka extra på mellanmålet sen och brydde mig inte så mycket om det.
Sedan var det en tjej som inte mådde bra så hon låg och sov uppe i lugna rummet där det finns 2 soffor, och så frågade en fröken mig om jag kunde gå upp och kolla till henne lite och vänta på att hennes mamma skulle komma, så det gjorde jag!
När jag suttit där i kanske 10 minuter känner jag att jag behöver gå på toa, så jag kilar iväg i ca 2 minuter (seriöst det var inte mer)
Och när jag kommer tbx... Då har hon spytt ner mattan.... Så jag säger till henne att vänta, och så springer jag ut och hämtar en fröken för jag KAN verkligen inte ta spyor, och när jag sett till att hon fått hjälp så går jag ner till maten där dem äter mellanmål, men då mår jag så illa att jag inte kan äta....... >___>
Ingen bra dag..
Men men! Igår var det lördag och det däremot var en jättemysig dag!
Blev upphämtad av eva vid 1 och runt 2 åkte vi till Skövde för att kolla lite i affärer innan vi skulle hämta gabbi vid 4~
Blev då lite bortskämd~ så jag fick 2 par skor och 2 tröjor (suuuupermysiga) och även en mjukglass :D 

Vinterskor~
Vardagliga skor~ ÄLSKAR <3
Tröja~ Favoriten <3
Tröja! Trycket syns inte och nästa bild e samma tröja men blixten gjorde att den ser grå ut.... >____>

Men det var allt för mig! TacoHEJ!
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!