100 frågor och svar~

1. Hur gammal är du? - 17, blir 18 den 21 december~
2. Hur gammal känner du dig? - Jag venne... Liten >___>''' definitivt inte som nästan 18 iaf .__.''
3. Vad har du gjort i dag? - Vart i skolan och gått te min praktikplats men min handledare var inte där så jag fick gå hem igen, fett kul att det hände -__-''
4. Vilken film såg du senast? - Senaste filmen var nog... Guldkompassen... XD
5. Vem ringde du senast? - Ööööh...... Ingen aning... Jag brukar aldrig ha pengar i mobilen så folk brukar få ringa mig... Men jag skulle gissa på att det va min pappa... kanske?
6. Är du besatt av någonting? - Att rita antagligen~ Ritar så ofta och så mycket jag kan.. Annars skulle jag väl säga spela tv/datorspel eller läsa owo''
7. Är du rädd för blod? - Inte det minsta XD
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? - I mitt rum... Glasskrivbord, trasig stol, tända ljus osv owo fett mysigt <3 enda som saknas är en ordentlig stol >___>
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? - Ser det fucking ut som jag kan det? -__-''
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? - NEJ JAG BRYR MIG INTE
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? - Svart antagligen .__.
12. När vaknade du i dag? - Ställde första alarmet på 6, men gick inte upp förrns vid 9-ish~
13. Vilken är din favorithögtid? - HALLOWEEN <3333333333
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? - Utomlands, helst i Japan!
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? - En liten plats utanför Falköping som vi ej nämner vid namn igen c:
16. Hur vill du tillbringa din pension? - Ut och resa jorden runt!
17. Vad lyssnar du på just nu? - Ingenting .___. Min dators fläkt om det räknas... <___<'''
18. Har du någon gång brutit ett ben? - Asså... När dem skruvade i skruvarna i min gom så kanske ett par ben gick av, inte helt otroligt lixom, men det är inget som gör ont eller går att fixa direkt .____.'' men annars nej >___>
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  - GODIS <3 (MER Persika Melon + Cranchitos), Grönsaker, Mjölk, Kött, typ.. ris/potatis/pasta <3
20. Vem är din favoritkändis?  - Tough one... Hmmm... Skådis skulle jag nog säga.. Johnny Depp, Tom Hanks, Morgan Freeman eller Jim Carrey... Men räknar man typ bara allmänt kända människor så Tim Burton <3
21. Vad är du på för humör just nu? - Helt ok owo har det fett mysigt i mitt rum med alla tända ljus osv >W<
22. Vilka världsdelar har du varit i? - Afrika och Europa~
23. Snarkar du? - Jag tror inte det >___> 
24. Vilka yrken har du provat på? - Med alla praktikplatser jag vart på (eftersom jag fortfarande går i skolan) så har jag testat att vara prepressoperatör på ett tryckeri, jag har testat att vara socialekonom, dock extremt lätt och fått göra lixom "skitgörat" XD Sen har jag även testat på att jobba i butik och på ett dagis, och nu på onsdag ska jag testa på att vara i en förskoleklass ^^
25. Hur går du helst klädd? - Absolut helst mjukisbyxor och en min kingdom hearts tröja, men jeans funkar också owo 
26. Vilket stjärntecken är du född i? - Skytte~
27. Vilket är ditt favoritgodis? - I dunno D:
28. Vad sa du senast? - "Kan du stänga min dörr?" 
29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? - Språk! Men jag gillar inte engelskan just nu p.g.a. vår lärare -__-''
30. Vad har du på dig just nu? - Jeans och en långärmad tröja~ OCH STRUMPOR OTROLIGT NOG!!! 
31. Vilken är din favoritaffär? - Jag venne... Jag har nog ingen o: Isåfall är det väl typ Glitter, Gina Tricot, Akademibokhandeln (eller vilken bokhandel som helst) Game/Gamestop och andra butiker som säljer spel owo'''
32. Vad har du för storlek i kläder? - Ingen jävla aning .___.''' Vissa kläder passar jag i på midjan men mina bröst e ju så jävla stora så jag får inte plats i allt -____-
33. Vad har du i dina fickor? - JAG HAR INGA FICKOR DX 
34. Vad köpte du senast? - Mjölk och Marinad till mamma .___.''
35. Hur många gånger har du flyttat? - 4 tror jag det blir ^^'' Dock inte en enda gång med mamma ._____.''
36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? - Böcker, Mobil och Dator (så länge batteriet aldrig dör... annars skulle jag nog hitta på nått annat)
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? - Definitivt kvällsmänniska, älskar att sitta uppe på kvällarna/nätterna och hatar att gå upp på morgonen >___<
38. Senaste filmen du såg på bio? - The Mortal Instruments - Stad av Skuggor 
39. Har du blivit sydd någon gång? - Nope~
40. Har du någon gång badat naken utomhus? - Inte som tonåring iaf... ingen aning om jag gjort det när jag vart liten~
41. Vad åt du till frukost? - Åt inte frukost <___<
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? - Bodde jämna veckor hos mamma och ojämna hos pappa, var liten och oskyldig, fortfarande pratglad och älskade att vara ute och springa och leka, hade typ 2 vänner i min klass och va vän med alla tjejer i klassen under vår.
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? - Nope!
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? - Minns inte, ingen gör någonsin nått "extra speciellt" för mig så~
45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? - Bredvid mig i sängen~
46. Vad var det sista du åt? - Världens godaste maträtt >W< Marinerad lövtunn kotlett med ris *Q*
47. Vem är världens vackraste kvinna? - Ingen aning~
48. Är du blyg? - Jepp >___>
49. Vilken var den sista konserten du var på? - *shrugs*
50. Vad heter du i andra namn? - Alexandra ^^''
51. Har du varit med om en bilolycka? - Näe~
52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? - Massor
53. Vilken är den roligaste träningsformen? - Dansa och hoopdancing verkar askul, ska antagligen börja med det owo
54. Har du några husdjur? - Inte längre~
55. Vill du gifta dig? - Om jag hittar rätt person kanske
56. Vad är du sugen på just nu? - Ingenting xP
57. Vad är klockan? - 21:30-ish
58. Vad är det konstigaste du ätit? - Bläckfisk, nån konstig gul grej i tunisien (som var asgod) och nån thailändsk efterätt med gröna grejer i som ser ut som maskar, oxå ASGOTT <3
59. Har du någon udda förmåga? - Jag venne .___.'' Jag är ganska vig i tårna...?
60. Var växte dina föräldrar upp? - Mamma i Göteborg och pappa i skara
61. Vad önskar du dig i julklapp? - Ett Nintendo Wii U The Legend of Zelda Windwaker Limited Edition och ny datorstol~
62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? - Yesyes~ Luciatåg när jag va liten, spelat fiol på konsert en eller två gånger osv~
63. Göteborg eller stockholm? - Both <3
64. Har du sett någon dö? - Nej tack och lov~
65. Har du någon gång ringt polisen? - Nope! 
66. Hur många grader är det ute? - 2... D: kallt >___<
67. Vilken färg har ditt hus? - Jag bor inte i ett hus... men byggnaden jag bor i hos mamma är gul och pappas hus är tegelrött~
68. Vad sjöng du senast? - Lady Gaga - Born This Way tror jag XD hörde den på radion så den fastna... <___<
69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? - Yep, har bara 2 som jag e helt säker på, Babbo och Bekka <3 Love you <3
70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? - Nepp!
71. Har du svenskt ursprung? - Japp~
72. Hur mycket väger du? - Venne... Vi har ingen våg hemma så jag kan inte kolla heller XD
73. Har du ett turnummer? - 7 <3
74. Vem kramade du sist? - ehm.. Jag venne riktigt .___.
75. Har du någon gång åkt snowboard? - Näe~
76. Kan du åka skateboard? - Ja! Snodde Patriks ibland :D
77. Nämn någon du beundrar och varför? - Ke$ha! Hon har vart med om så jävla mycket skit i sitt liv och det påminner extremt mycket om mitt eget, och hon lyckas ändå vara glad och lycklig! Hennes låtar är så sjukt inspirerande och jag tycker att hon är grym helt enkelt!
78. Har du gröna fingrar? - Jag venne riktigt..
79. Har du svimmat någon gång? - Japp.. Det är inte kul >__<
80. När lärde du dig senast någonting nytt? - Venne riktigt XD
81. Har du, eller har haft, något smeknamn? - Det vanligaste är Jessi ~
82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? - Hmm~ Jag venne, spenderat extremt mycket tid till att fixa till min youtube och köpa grejer till att göra det så bra som möjligt ^^
83. Är du vidskeplig? - Delvis
84. Vilka är dina största svagheter? - Ingen aning .___.
85. Vad händer till helgen? - Venne riktigt! Drar kanske hem en sväng till min f.d. granne Anna och hälsar på henne och hennes bebis Saga <3 Världens sötaste lilla plutt <3 och vi får inte glömma stackars lilla Trixa som inte får nån uppmärksamhet nu när bebisen är här XD (vovven)
86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? - ALDRIG.
87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? - Ingen aning... -___-
88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? - Gå genom väggar, bli osynlig och leva utan böcker och spel <3
89. Vilken är din favoritrestaurang? - Har nog ingen xP
90. Bada eller duscha? - Duscha <3 
91. Är du bra på att laga mat? - Ja vissa maträtter e jag grym på :D
92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? - Nope!
93. När och varför var du på sjukhus senast? - Om vårdcentralen räknas så... förra veckan~
94. Vilket är ditt drömyrke? - Speldesigner!
95. Har du några Piercings? - Nepp nepp~
96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? - Äter inte ägg =____=
97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? - När jag och farmor stod i hennes kök och bakade bullar... 
98. Vad gjorde du 8.00 imorse? - SOV <3
99. Har du gråtit idag? - Inte idag!
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? - Återgå till mitt liv.... jävlar va det tog tid -___-
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!