FÖDELSEDAGSPRESENTER, JULKLAPPAR OCH MELLANDAGSREA!!!!

 Har inte vart aktiv på ett bra tag, men jaja~ 

Eftersom jag mest bara fick pengar i födelsedagspresent/julklapp så kände jag att det inte va värt att lägga upp nått än, så väntade tills jag hade handlat för lite av pengarna~ ^^

I födelsedagspresent fick jag nästan BARA pengar, men lite annat fick jag oxå~

Ett par sugrörsglasögon av Bitte, hon tyckte det passade bra till min nya vuxna stil... XD

Av Bekka och Adam fick jag ett stoooooort paket! Ett oljefärgsset, helt jävla amazing <3 tack töntisar! <3
 
Av Gabbi och Eva fick jag böcker och lite pengar, men jag minns inte vilket som va julklapp och vilket som va födelsedagspresent eller vem som gav vad... .___. (håller på att läsa Nyckeln btw <3)
 
Sedan i julklapp fick jag... Ja gissa vad... PENGAR!!!!
Och lite annat, en trisslott av Ingegärd (min låtsasfarmor) vann dock inget =3=

Av mamma fick jag lite kul faktiskt~ 
Fyrkantiga ljus owo

Ungdomsmuggar... LOL XD
 
Och sen fick jag även en reflexelefant och en lysande snögubbe~

Av Bekka och Adis fick jag min julklapp i förväg~ Chubbi the Unicorn, AND I LÖÖÖV HIM!!! Han e så tjock och perfekt <33333
 
Och nu... kommer det BÄSTA!!!!
Mellandagsrean då jag kan SPENDERA pengarna jag fått :DDDD
Så nu kommer lite spam <333333333333333333333
 
 
 
 
 
 
 
 
 
wiiiihooooooooooooo <3 Och det är FANIMEJ inte över än :DDD <3
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!