Hur fan kan du?

Jag fattar det inte. Varenda jävla bra dag jag har. Jag blir så jävla trött och äckligt besviken.


Jag vann RockaDolly's E-Shop tävling... OMG OMG OMG OMG >WWWWWWWWWWW< Jag har aldrig vunnit en tävling förut så jag blev fruktansvärt överlycklig!!! >WW< Fick ett mail förut idag där det stod att jag hade vunnit osv och jag stirrade på mailet i typ 3 minuter innan jag fattade vad det stod XD hahaha XD Oj oj oj, ja men det e skitkul iaf :D så nu längtar jag bara tills E-Shopen kommer upp så jag kan få göra mig av med priset XD <3



 
Aldrig igen.
Tack för kommentaren :)


Anonym

Grattis té tävlingen! :DD
Blev dock sj lite besviken, men glá för din skull! ^W^ <3


Finns vettu <3

Svar: Tack töntis <3
None None

2012-12-11 | 20:36:06
FAIL-LAINEN

Glömde skriva i mitt namn i den förra kommentaren så gör de nu....och du jessi?...sluta flina åt detta -.- >.>''

Svar: Jag började flina bara för du bad mig att sluta... XD
None None

2012-12-11 | 20:37:36
http://theshuffler.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!