Jävla skit

Fan ta dig och din skit.
Jag blir så jävla trött på ditt skitsnack ibland, tro inte att du straffar mig genom att säga så, för det gör du inte, det enda du gör e att få mig att vilja dra härifrån mer än jag redan vill. Jag orkar inte med dig ibland.


Jag har fan inget att göra. Ingenting. Läser boken.. kollar på videos på youtube... ser på True Blood.. ser på American Horror Story... Det räcker inte.. Jag är uttråkad hela tiden.. Jag har t.o.m. gått och handlat 2 ggr.. köpt skit jag inte behöver.. eller ja, snask snarare.. varför vet jag inte... kommer säkert slänga det mesta ändå.
Det e så jävla typiskt. Jag försöker hitta på saker men inget hjälper. Det duger inte. Jag låser in mig på mitt rum och sitter bara här, framför datorn. 

FML
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!