Julstädning på G!

Bara för att jag var för lat för att städa igår så blir det fullt upp idag istället! Har hela mitt rum att städa, 2 julgranar att pynta och mycket annat krimskrams som måste göras... Ibland är livet allt tufft haha~ 
Förkylningen börjar tack och lov gå över ordentligt nu så jag kan i allafall andas genom näsan nu! Det enda är väl att halsen kliar och slemmar, men annars så c:

Sen får vi se om jag har råd med ny dator efter jul, annars får jag stå ut med laptop ett tag till~ Förhoppningsvis kan jag köpa en ny stationär efter jul, men helt ärligt tvivlar jag på det då jag inte fick särskilt mycket pengar på födelsedagen... Så isåfall blir det väl att köpa högtalare osv, och försöka spara så mycket som möjligt så får vi se om jag har råd med en ny dator i framtiden ~ Jag vill dock verkligen ha en ny stationär, då min laptop inte klarar av alla spel jag vill spela :/ T.ex. Amnesia, Mirror's Edge, Alice Madness Returns osv, det laggar sönder totalt.. Sen har även Bioshock börjat lagga rätt ordentligt nu det senaste och det e inte så kul :C 

Påtal om spel så vill jag köpa Q.U.B.E och det kommer jag antagligen göra oxå, då det ligger på Steam Rea nu~ Usch Steams rea är livsfarlig, jag kommer ju bli pank :C (hoppas jag verkligen inte XD) 

Asså ojj... jag vill ha för mkt saker för mitt eget bästa.... <____<
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!