Massa inlägg :DDD

Okej nä idag har jag inget bättre för mig så socialt på bloggen får de bli XD

Åh gud, jag har aldrig någonsin, under mina snart 17 år på jorden, sett min bror skratta så mycket som han gjorde idag vid matbordet... .___. Wow alltså, både jag och pappa blev förvånade XD 
Sen har jag och pappa skrattat väldigt mycket själva, vi med vår dåliga humor XD

Jag: Pappa kan ja få min cola?
Pappa: Ja c:
Jag: ... Asså.. kan du ge mig min cola? ._______.
Pappa: Ja det kan jag c: Men frågan e om jag vill C:
Jag: Kan du vara snäll och ge mig min cola? (A) <3
Pappa: Du får ju säga det magiska ordet c:
Jag: men jag sa ju det DX
Pappa: Vadå?
Jag: Snäll DX
Pappa: Men nej det ska va snälla >:C
Jag: Pappa kan du va SNÄLLA och ge mig min cola? >____>'''
Pappa: Ja :D
Jag: Pappa, kan du va SNÄLLERT och ge mig min cola XD *dör av skratt*
Pappa: *dör av skratt*


Åh gud... XD vi har för dålig humor för vårt eget bästa XD

och snällERT kommer från att jag berättade om en rottweiler/schäfer valp och pappa blandade ihop det till en Schätter och jag sa Schärter och han undrade var R'et kom ifrån och då sa jag från Schäfert c: och sen dess har vi använt ERT på typ allt XD
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!