Maybe it's a dream

Jag insåg just att det var lite mer än ett år sen det började gå snett nu... jag saknar det gamla.. det som var.. jag vill ha tillbaka mitt liv... Och det var nästan 2 år sedan jag förlorade dig dessutom.. Jag vill ha tillbaks er båda, men jag kan inte få någon av er, och det vet jag, innerst inne.. Jag kan bara inte acceptera det.. Jag vill inte acceptera det.. Ingen av er kommer att läsa detta, det vet jag, men jag vill ändå att ni ska veta att ni 2 har en så enorm plats i mitt hjärta, jag kommer aldrig glömma er någonsin.. Varje dag hoppas jag att det kanske finns en chans att ni tar kontakt med mig, eller att jag får upp modet att ta kontakt med er.. men mer och mer tid passerar och inget händer.. Jag inser lixom att ni aldrig kommer tillbaka, inte ens om jag står och bönar och ber på mina bara knän.. Jag har förlorat er för alltid och ni kommer aldrig att vilja ha tillbaka mig.. Och jag gråter än idag över det.. Jag saknar er så jävla mycket..

..Jag älskar er..
Tack för kommentaren :)


Bekkis

Får jag fråga vilka 2 dessa personer e? <3

Svar: Kan säga på fb sen om du vill <3
None None

2012-12-09 | 12:50:44
http://theshuffler.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!