Nerdy Fan-Gasm period.... <__<

Just nu är jag seriöst inne i en överdrivet nördig nörd period... Jag nördar allt på samma gång! x___x

Det började när jag såg The Hobbit på bio med pappa...


Jag kom in i någon sorts nörd trans av nått slag, allt relaterat med LOTR va awesome.. Jag har alltid tyckt om LOTR filmerna och jag har länge vart inne på att läsa dem, har dock aldrig fått tid för det, då jag läser ca 6 böcker just nu... hehe...



Runt denna period började även American Horror Story säsong 2 komma ut och jag var helt såld. Jag kollade seriöst VARJE DAG ifall ett nytt avsnitt var ute och jag ÄLSKADE det.
När de började sega ner med säsong 2 så bestämde jag mig föööör.....


....att kolla igenom säsong 1 igen!! WOHO~ Nämen.. jao... <__< Jag kollade igenom säsong 1 på... hmm... 3-4 dagar skulle jag gissa på... Och sen var det slut.. Jaha... nudå?


True Blood säsong 4 blev min... Finally... my precious.... <3 
okej okej, nog med LOTR!! (för tillfället...!)
Jag kollade igenom säsong 4.. Igen... Höh.. kollade även lite snabbt igenom säsong 5, vilket kommer att köpas så fort den kommer ut på dvd i Sverige. Har jag börjat samla kan jag lika gärna avsluta det ~ + att jag ÄLSKAR True Blood... höhöhö... ALEXANDER YOU SO SEXY AS VAMPIRE <3 *Q*

Jahapp och vad hände när jag kollade klart detta då? 


HARRY POTTER FAS <3
Hittade lite random roliga bilder som jag dog av... Och så blev jag fast.. Totalt... <3 igen <3
Så nu sitter jag och kollar igenom filmerna återigen.. höhö <3 Det skrämmer mig dock att jag inte kommer ha något att göra när jag är klar med detta... Jag får väl leta upp nån ny serie att följa, eller kanske börja om med Supernatural <3


Jag har alltid tid för these sexeh fellas <3 Såg även ett avsnitt av den nya säsongen på Kanal5 häromdagen och blev lite smått sugen på att kolla klart, men ska nog se klart HP filmerna först.. Att vara en nolifer ger mig ganska mkt tid... och nu efter jul e jag ju ganska halvrik så jag har köpt lite för mkt snask.. och nudlar... men det gör inget! jag får helt enkelt skylla mig själv osv osv..

Sitter just nu och lyssnar på Soundtracken till LOTR filmerna och jag typ dör lite av nostalgikänslan man får <3
Speciellt denna <3


Oj Oj...

Nämen nu ska man ta och se på Harry Potter and The Prisoner of Azkaban <3
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!