The Hobbit

OMFG.... OMFG SÄGER JAG BARA... SÅ JÄVLA BRAAAAAAA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR <333

Ska se den MINST en gång till på bio, dock kändes 3D effekten fett onödig för det vara bara typ 2 saker som "kom ut ur skärmen" och det blev bara jobbigt för ögonen efter nån timma.. Jag va jättetrött i ögonen när filmen va slut så ja, där ser man ju hur det funka <__< 
Men förövrigt, sjuuuukt bra film <3 seriöst nästan 3 timmar lång och inte en dålig stund, aldrig var man uttråkad och tiden gick hur fort som helst, kollade på klockan när det va en timma kvar och jag trodde seriöst att jag hade kollat i en halvtimma... 


Från de 3 första LOTR filmerna så har jag alltid haft en liten kändiscrush...
...på Orlando Bloom som Legolas <3


Och nu kommer...

...Aidan Turner som Kili <3



Jag tror seriöst jag har nån fetisch för pojkar med pilbågar och spetsiga öron *Q* <3 SÅ SNYGGA <3333 Jag dör c: <3 AJA nu får jag sluta med mitt dreglande och gå och lägga mig ;)

Ska upp kl 3 för att åka till Ullared, USCH VA TRÖTT JAG KOMMER VA, men jaja c: Hejsan Svejsan Leverpastejsan :D
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!