......

Förvirrande känslor, förvirrande tankar, ja mycket dyker upp om nätterna.. Sitter och försöker andas normalt och koncentrera mig på att se klart American Horror Story, men det går inge vidare kan jag säga.. Jag blir så förvirrad och trött och ja... jag orkar inte helt enkelt.. Det känns som att jag gjorde fel i att gå hem innan matten, men jag orkar verkligen inte, jag hade stått ut hela dagen, har inte mått bra sen i fredags, men jag har försökt stå ut och ignorera det, men när jag blev påmind om matten kände jag bara att nej jag orkar inte med den.. det går inte, jag måste hem och sova, så jag gick hem. Så lätt var det. 
Sen är det vissa andra saker som krånglar till ett och annat oxå, men det ska jag inte gå in på, iaf inte här...
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!