Läxor


Lekte lite i photoshop häromdan

Gud, 1 timmas engelska, 3 timmars matte, och sedan har jag både hälsopedagogik och kommunikation kvar.. skolan stressar sönder mig just nu och jag orkar inte det. Det räcker med att jag sover ordentligt, jag hinner inte sova tack vare skolan. Är det normalt? Nej. Jag lider av sömnbrist. Jag känner det på mig. Det är inte okej, jag vet, men vad ska man göra? Jag hinner inte sova för jag har för mkt att göra.. Klockan är nu kvart i 1 på natten och jag måste göra läxor. Jag kommer nog inte få någon sömn i natt heller. Det blir väl att dricka massa kaffe och proppa i sig socker imorrn, kanske gå ut och gå en sväng på kvällen så jag får i mig massa frisk luft... Helst av allt skulle jag vilja gå ut en sväng nu, men det är väl lite sent för det... Suck, aja, nu ska jag sätta mig och göra klart kommunikationen som vi ska ha redovisning på idag... Undrar om jag håller ut hela dan eller om jag ger upp innan lunch? Jag menar, maten imorrn hjälper knappast min brist på sömn.. Risgrynsgröt.. mättande? nej. Jag kommer nog må hemskt.. jag har redan huvudvärk. Jag har svårt att hålla ögonen öppna.. men.. jag får helt enkelt stå ut så gott det går.. får se om jag klarar av det..
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!