Böcker, Böcker, Böcker..

Någon borde stoppa mig från alla mina bokköp! (nej gör inte det ;n;)

Idag köpte jag 2 böcker till! "Cirkeln" och "En Vampyrs Bekännelse". Cirkeln - som enligt några jag känner, tydligen ska vara väldigt bra - har jag varit sugen på att läsa jättelänge nu, så nu äntligen har jag köpt den! Dock så är den ju jättedyr just där jag har ett presentkort på 200 kr.... Dom hade höjt priset från 159kr (?) till 199KR..........!? För bara några veckor sen var det ju mycket billigare? Dom höjde säkert priset just då jag tänkte köpa den =3=

En Vampyrs Bekännelse hittade jag som en liten pocket av misstag faktiskt. Titeln gjorde mig lite nyfiken (såklart), eftersom jag älskar att läsa fantasyböcker! Så jag läste baksidan och blev genast ännu mer nyfiken! Trots att jag inte har alla pengar i världen just nu (nästan inga alls faktiskt) så köpte jag den! Den kostade bara 69kr, och jag vet ju att jag kommer läsa den.. 

Sedan köpte jag (pappa) Döda Flickors Dans te mig c: Fortsättningen på Glashuset! Sjukt bra bok ^W^

Guud jag är verkligen i ett stort behov av pengar just nu känner jag. Så mycket jag måste göra, så mycket jag SKA göra, så mycket jag VILL göra!! 
- Betala tillbaka pappa för det lilla han hjälpte mig med för datorn
- Betala Eva för UppCon biljetten
- Spara till UppCon + Tunisien + Närcon (kanske)
- Köpa Gloomy Bear kigurumi
- Köpa Circle Lenses
- Japanska lektioner
- Börja Street Dance
- Köpa nya hörlurar/nytt headset
- Fler böcker
- Spel på Steam

Gud, man kan verkligen inte göra något här i världen utan pengar!

Aja, det får väl bli som det blir... Vi får se om jag ens kan köpa något av allt detta!
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!