Im Back!

Har varit hos pappa nu i 3 dagar!

Igår åt jag massa god tårta och kakor eftersom lilla pappa fyllde år, vilken gubbe han har blivit!
Fortfarande inte hört nått om min dator :( Vi får hoppas att den kommer någon gång imorgon! 
Egentligen måste jag städa nu, men det orkar jag inte. Är alldeles för trött efter att ha sovit så lite dom senaste nätterna. Imorgon kommer det gubbar som ska kolla på våra fönster. Och då måste mitt "städade" rum vara ännu mer städat. Men jag e så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna x__x aja, hemma hos pappa hittade jag, nerknökad i en låda... Krongel<3 (uttalas krångel XD )Han var mitt favorit gossedjur då jag var liten! Jag hade med honom ÖVERALLT! Fråga inte varför jag älskade honom så mycket, men det gjorde jag! Vanligtvis brukar man ju tycka om sitt första gossedjur mest (eller iaf dom jag har frågat) men Krongel var min lilla bebis :D <3 



Oredigerad bild på honom XD vet inte ens varför jag skrev om honom, men ja, ibland kommer gamla minnen upp ^^ <3

Han var tvungen att ligga på en pockylåda, annars syntes han inte så bra :O
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!