Åhej

NU. Har jag bestämt mig. Jag SKA börja göra saker jag har sagt länge att jag måste göra, t.ex. röra på mig. Jag ska jogga/gå till axvall och tillbaka så ofta som möjligt, MINST 3 gånger i veckan. Jag SKA se till att pappa anmäler mig till nästa japanska kurs i skövde och streetdance. Jag SKA börja lägga ut lets plays med live commentary på youtube, men då måste jag såklart skaffa ett bra headset, men det ska fixas så snart som möjligt.

Mitt självförtroende har alltid svikt mig under såna här tillfällen, men för ett tag sen gick en tävling på bdb, en photoshop tävling och jag bestämde mig att va med. Och jag var en av vinnarna! ^W^ jag blev så sjukt glad och just nu känns mitt självförtroende rätt bra. Jag menar, kan jag vinna en photoshop tävling kan jag väl göra allt annat oxå? 

Så nu har jag bestämt mig. Nu SKA jag göra allt detta och jag ska inte skjuta upp det.






Tävlingen gick ut på att man skulle färglägga en lineart :D

Linarten jag använde: http://browse.deviantart.com/?q=lineart&order=9&offset=24#/d1dh073
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!