*sigh*



En lång tröttsam dag i skolan, med massa huvudvärk, massa hunger och massa trötthet. Hela dagen har vart dålig... (fram tills Linda smsa och fick mig på bättre humör dvs <3)
Den började dock ganska roligt! Kl 7 skulle jag gå upp och göra i ordning mig och när jag e ca 5 cm från handtaget till mitt rum, så öppnar mamma dörren på andra sidan för att hon skulle väcka mig, jag hoppa till tack vare handtaget, men min mamma fick nästan en hjärtattack XD jag höll på att dö av skratt åt det. 

Men efter det gick det nerför. Eftersom jag visste att det skulle bli varmt framåt eftermiddagen så tog jag inte på mig jackan, vilket gjorde att jag inte tog med mig plånboken, vilket gjorde att jag inte hade några pengar, vilket gjorde att jag tvingades leva på broccolisoppa, 2 torra mackor och lite vatten. Och eftersom jag gått upp så sent på morgonen hann jag inte äta frukost och jag var redan VRÅLHUNGRIG.
Så ja, det sög. ;n;

Men ja, Linda fick mig på värsta bra humöret :D <33




HAHAHAHAHA XD <333
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!