"15" Day Challenge: 10 sanningar om dig själv






10 sanningar om dig själv:
1. Jag bet mig just nu i läppen för andra gången på 5 minuter.
2. Jag är just nu inklämd mellan massa olika problem och jag kan inte göra något åt dem, jag kan varken hjälpa andra eller mig själv med dem...
3. Jag borde egentligen göra läxan just nu, men jag orkar seriöst inte mer.....
4. Jag känner mig fruktansvärt ensam just nu och jag behöver verkligen nån som kan lyssna, men det värsta är att även om jag har nån som lyssnar så vet jag inte vad jag ska säga.. 
5. Jag fryser om tårna och har ont i rumpan men jag orkar inte flytta på mig och filten e för kort för att nå mina fötter... 
6. Jag har sovit extremt dåligt de senaste nätterna och jag venne vad det beror på, men jag hoppas att jag kan få sova ut snart..
7. Känner mig fortfarande extremt ensam.
8. Mina känslor gör mig förvirrad och jag vet inte var jag ska ta vägen riktigt
9. Min mobil dampar sönder och jag dampar sönder på den för att den dampar sönder -__-
10. MITT SCHEMA ÄGER JUST NU... that is all.





Nej usch det har inte vart en bra vecka änsålänge och den lär inte bli bättre heller.... usch usch usch jag orkar inte mer, ibland önskar jag att man bara kunde ta en paus från skolan och tar'e lugnt ett tag, men nej man ska jobba på tills man e så stressad att kroppen ger upp... Vi får väl se när det händer då xP



Jag behöver er... <3 Älskar er mina underbara systrar, vad skulle jag göra utan er? <3
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!