Fel

Allt är så fel.. jag visste att den här dagen skulle gå snett, jag kände det så fort jag öppnade ögonen imorse... fan fan fan...
Jag äter inte ens.. Varför äter jag inget? En skål flingor, ett par skedar soppa, en yoghurt.. Jag borde äta mer.. Men jag mår så jävla illa.. stod inte ut vid lukten till kvällsmat.. tog en tugga av en kokt morot och en tugga av köttet.. slängde resten.. trodde seriöst att jag skulle spy ner hela bordet om jag tog en tugga till.. Och jag åt inget igår heller... 

Save me now...


Tack för kommentaren :)


Bekkis

Talk to me bby <3
Vad äre som är fel? Finns här om du vill prata, jag lyssnar syster <3

Svar: Tack sötiplöti <333 Älskar dig sis <3
None None

2012-11-30 | 15:01:12
http://theshuffler.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!