Kära syster

Hur mår du?
Ibland önskar jag att du faktiskt fanns vid min sida, eller kanske t.o.m. fanns istället för mig.. Även fast det vore dumt att tro att du skulle höra mig, så känns det som en trygghet att prata till dig.. Ofta tänker jag att det saknas någon i mitt liv, och ofta önskar jag att du hade funnits här, att du hade kunnat bli min idol när jag var liten.. Du hade säkert varit hur vacker som helst idag, det känner jag på mig...
Älskade syster, jag önskar att du hade ett namn, jag önskar att du hade ett ansikte... Jag vill veta vem du är, men det kommer jag aldrig kunna..
Jag vill kunna gråta ut i din famn, jag vill kunna berätta hemligheter för dig, jag vill kunna ha världens bråk med dig... Jag vill ha dig hos mig syster.
Konstigt nog gråter jag när jag skriver denna text.. Jag känner dig inte.. Så varför saknar jag dig?

Älskade syster, jag hoppas du har det bra vart du än är... Hälsa till alla du har med dig där.. Jag älskar dig, min vackraste syster som jag inte ens känner... När jag dör kan jag äntligen få träffa dig, min kära syster..

Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!