Nana - Spoiler Alert, läs på egen risk~



Usch va arg jag blir >:c

Visst, jag visste redan att Nana - "Hachi" - skulle gifta sig med Takumi, MEN ÄNDÅ!!! Seriöst hon är hur jävla söt som helst tillsammans med Nobu, och hon är störtförälskad i honom.. Han älskar henne till tusen och hon älskar honom, men hon VÄLJER FUCKING TAKUMI. Jag hatar honom!!! HAN BARA FÖRSTÖR DX .. Nobu... QnQ <3 Nobu kan få gifta sig med mig istället, jag skulle inte ha något emot det <3<3 
omg.. Nej USCH. Hur kan hon säga nej till honom.. Jag seriöst grät sönder i det avsnittet... TITTA VAD SÖTA DOM ÄR!!! BARA TITTA!!!


Jag dör.. På riktigt nu jag dör.. dom är så söta.. 

Osså väljer hon TAKUMI... nej usch. Han e inte ens snygg. Och han älskar henne inte, iaf inte mer än sitt jobb  -___- '' Hans nr 1 priority är jobbet... USCH PÅ HONOM... Nobu hade gett henne ett liv fullt av kärlek ;n; NOBU TA MIG ISTÄLLET TT^TT <3 *minicrush* 

Jag menar.. Jämför HachixNobu ↑ med HachixTakumi ↓


USCH SÄGER JAG BARA... 


Förövrigt är Nana en av mina favoriter, både mangan och animen.. Jag älskar den, den e så sjukt bra och ja, man fastnar lätt i den.. Dock kan jag erkänna att första gången jag kollade på den (jag var typ 13 kanske) blev jag rätt bortskrämd tack vare allt sex i den... .__.''' dock nu stör det mig inte det minsta xD men ja, jag var rätt liten då jag såg den första gången och sex var det där ämnet som bara stora barn pratade om och går man i 6an-7an så är man fortfarande ganska liten.. eller ja förr va det så iaf, nu vet jag väl inte riktigt längre .__.'' 

Men men... Även fast jag vet att det aldrig kommer bli så... HACHIxNOBU ALL THE WAY <3
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!