Skäms på mig :c

Jahapp Jessica, ingen frukost, ingen lunch och ingen kvällsmat + dygna... eller ja typ dygna... Vad har det tatt till mig? X___X''' 

Jag ska allt gå till City Gross idag och köpa Yoggi vanilj med müsli >:C
Febern e borta nu, tror jag..det känns som att den e borta iaf.. men jag blir väl tvingad till skolan av mamma i vilket fall som helst så vad spelar det för roll -____-''' 


Det va längesen jag skrev nått icke känslorelaterat.. det känns bra att göra det nu faktiskt ^^ jag tycker att jag har blivit lite för känslosam här på bloggisen.. kanske e för att det e det enda stället jag kan få ut alla känslor på.. men jaja C:

kan de inte bli klockan 7 nu så jag kan gå upp? X__X jag har inget att göra... kanske ska sova lite... :/
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!