ojdå DX

Usch nej nu blev det mycket på en gång DX

Så vi kör en liten positiv/negativ grej nurå~

NEGATIVT:

- Svenska uppsats som ska in på söndag
- Religions uppgift som ska in imorgon
- Barns utveckling "uppsats" som helst ska vara klar nu, då vi inte får mer lektionstid till den
- Jag har haft huvudvärk i snart 2 veckor...
- Huvudvärkstabletter hjälper inte............. -___-
- Jag ska få glasögon... (passar inte i glasögon .___. )
- Jag börjar bli helt pank DX
- Jag är extremt stressad just nu pga allt skolarbete...
- m.m... =__=''

POSITIVT:
- Jag har äntligen fått min älskade panda kigurumi <3 Den e supermysig ~
- Mina glasögon är awesome xD (trots att jag inte passar i dom o: )
- Jag är på ganska hyfsat humör trots all skit c:
- Jag ska äta tårta imorrn för storebror fyller år :D
- KULTCON <3


PANDAPOWER <3
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!