~




Förhoppningsvis blir det Kultcon snaaart~ WIIIE <3 så fruktansvärt pepp <3 Åh då får jag träffa min lilla Slave >W< <3333 Yaaay <3<3<3
Dom har inte så många biljetter kvar, men förhoppningsvis kan vi beställa nu i veckan så vi får det gjort och då blir jag glaaaaad c:
Sen kanske man får en Totoro kigurumi och senare ska man isåfall beställa en Gloomy kigurumi och kanske en Chip (Piff) med Bekka så vi blir Chip And Dale (Piff Och Puff) c: 




Sen har jag ett litet problem.. Jag skulle vilja cosplaya.. det skulle va jättekul att cosplaya t.ex.


Shiemi från Ao No Exorcist eller




 Ryuuko/Ryuushi från Denpa Onna To Seishun Otoko...


Men problemet med det är att jag har alldeles för dåligt självförtroende för att våga, jag kan inte tänka mig själv i en cosplay, då jag har sett så många sjukt söta cosplayers som gjort tex Shiemi så sjukt bra. Jag blir nästa illamående på mig själv för att jag ser ut som jag gör och inte är söt nog att göra en cosplay.... usch fy och blä. 

Jag vill inte ha dåligt självförtroende men det har jag och jag vet inte hur jag ska bygga upp det...


Men jaja, nu vill jag inte deppa sönder här i det här superlånga inlägget så jag tänkte dela med mig av ett annat konvent som jag hoppas få gå på c:


CONFUSION <3

Dock får vi se hur det blir med det.. biljetterna börjar ta slut och ja... jag hoppas iaf c: Confusion förra året var superkul och jag saknar det då det var mitt första konvent, det var suuuupermysigt och jag köpte överdrivet mycket manga XD


HÖHÖHÖ, gud detta blev långt och Bekka börjar bli otålig... XD <3 
Aja jag får väl sluta skriva då så hon får läsa någon gång haha XD 

JAG ÄLSKAR DIG MED DIN LILLA TÖNTUNGE, SLUTA TJATA PÅ MIG NU SÅ LÄNKAR JAG DIN BLOGGIS <3
http://theshuffler.blogg.se/
Tack för kommentaren :)


Bekka

Höhö DU SKA COSSA MED MIG! C: puss <3

Svar: Jaså, cossa vadå? oooo: PÖSS PÖSS ;*<3
JessicaPersika~

2012-09-17 | 14:43:04
http://theshuffler.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!