Hos Pappa!

Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag!
Kunde inte vara med på idrotten pga ansträngningshosta, så jag, Felicia, Terese och Malin skulle gå på promenad..... Till Malins bil!~ sedan åkte vi runt en sväng i stan innan vi stannade vid Ica där vi köpte en cola och sen tbx te skolan~ efter det åt jag lunch på Canton med pappa *Q* enda som var dåligt var att jag hostade sönder och jag fick ingen pizza på Canton ;n;
På matten hade vi faktiskt ganska kul ändå, flummade rätt mkt~
Sedan när jag skulle hem så visade det sig att Patrik övningskörde just då, så jag fick skjuts hem och sedan skjuts hem te pappa där jag testade PS2an jag fick av Gabbi och den funkade perfekt~
Så nu sitter jag och käkar kladdkaka och kollar på Adventure Time :D

Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!