Sjuk.....

Ännu en gång...
Fast den här gången e jag magsjuk (där fick jag för att jag skrattade åt Malin?) så jävla typiskt mig att bli sjuk på en lördag, (igen) mår så jävla dåligt, men det mesta har jag spytt upp (yeah-ya)
Känner mig dock så jävla ensam, gabbi åkte ju hem för att jag mådde dåligt, och mamma e ute och fotar, och jag får typ världens panikångest attack så jag sitter just nu och lipar och behöver skriva av mig lite......
Så går det när man har fobi mot allt som har med spyor att göra... Panikångest.... Gråter.... Gråter lite mer...skakar.... Men mest av allt vill jag bara att min mamma ska komma hem och jag skiter fullständigt i om det får mig att låta som en treåring men jag saknar min mamma och jag behöver henne just nu.........
Aja, ska inte sitta med mobilen mkt längre ifall att..... Bai.

Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!