Veckan!



Denna vecka har faktiskt vart ganska bra!
Började APLn på Myrstacken och trivs jättebra!!! ~~~~~
Färgade håret igår och blev riktigt nöjd, det är nästan min naturliga hårfärg, vilket var vad jag ville ha, så jag är supernöjd! :D

Tänkte göra en liten bra - dålig lista cause om fucking bored... såååååå

Bra den här veckan:
- Färgat håret
- Börjat praktisera på Myrstacken
- Kollade på Cry's 24 timmars livestream~
- Åkte till Mariestad med mamma och Bitte
- Kollade klart på Teen Wolf <3
- Mys med mamma framför Melodifestival (ikväll)
- Köpt PIKMIN <3333333333333 (mamma gjorde, men ändå)
- Ska ta hål i öronen igen, vet dock inte när...

Dåligt den här veckan: 
- Somnade flera gånger under Cry's livestream och missade en massa...... 
- Fick reda på att pappa har fucking förlovat sig och tycker att det är helt jävla idiotiskt
- Skulle åkt till Mariestad kl 9, blev väckt kl 8 och fick reda en halvtimma senare då jag höll på att klä på mig att vi skulle åka i eftermiddag istället så jag hade kunnat sova vidare.....
- Börjat fundera rätt mycket på om jag verkligen ska köpa en mobil, då Babbi har sagt att jag kan låna en av henne igen~... *suck*
- Har börjat må lite smått dåligt, är rädd att nån av barnen på dagiset har smittat mig, då det i fredags var 5 av 15 barn som faktiskt kom till dagiset, då resten var sjuka.... D:


NU TILL NÅGOT LITE JOBBIGARE.........


Oj vilken beslutsångest jag har.....
Jag vill verkligen ha dessa.. båda två, men pengarna räcker lixom inte riktigt till...!!! D:

Sååååå.... Samsung Galaxy Note 2 VS Playstation 3

Samsung Galaxy Note 2:
Fördelar: 
- Ny telefon (BEHÖVS)
- Underbar touch
- Användbar på väldigt många sätt
- Totalkär i den
m.m...
Nackdelar:
- SVINDYR (5000kr)
- Har inte råd, kommer vara pank ett antal månader framåt..
- Enorm, lite för stor för min hand...
- Väldigt mycket "jobbtelefon" över den
m.m...

Playstation 3:
Fördelar: 
- Velat ha länge
- Behöver inte sno Patriks PS2 lika mycket då! 
- Cathrine och Ni No Kuni.... <3
- Kostar bara 2000kr till skillnad från mobilen.... .__.''
- Blu-Ray ~
m.m...
Nackdelar: 
- Finns inte ÖVERDRIVET många spel jag vill ha till den...
- Vissa av dem nyare modellerna av PS3 kan inte spela PS2 spel... (KINGDOM HEARTS... TT^TT </3)
- Vet inte hur mycket jag kommer spela på den...
- PS4 kommer snart -__-''


Så ja... HELP ME!!??!?!?!?
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!