Hundvakt m.m!

Hej hopp världen~ Denna veckan har seriöst varit FANTASTISK! 
Jag e så jävla glad, och jag mår superbra och allt känns verkligen på topp just nu! C:
Som sagt så var jag ju hundvakt nu i helgen och allt har vart superbra verkligen, inget har gått fel och ja~ allt gick bra helt enkelt c:
Cyklade även hem till Gabbis pappa en snabbis på lördagen och matade katterna och tog kattsandlådan osv~

Idag kom Gabbi med familj hem med typ 20 miljoner Ullared kassar och en El Maco till mig :D
Jag fick även massa skitsnygga kläder och lite annat som jag tänkte visa~ 

Älskar färgen~ passar grymt bra tillsammans med mina gröna kamoflaugemönstrade tights~ (dem jag har på bilden)

Den här upptäckte jag att den passade extremt bra till ett par tights jag fick (visar längre ner)

ÄLSKAR DENNA <3 

Har velat ha en sån här jacka aslänge nu ;u; <3 SÅ JÄVLA  FIN <3


Dem här tightsen e helt underbara! Dem passar dessutom perfekt till den blå t-shirten <3

Pyjamas <3 Den e rosa, men ser typ vit ut på bilden, skyller på dåligt ljus.....

Underkläder, inte så intressant... Fick en BH till men den har jag på mig XD Älskar trosorna btw, ascoola~

Akrylset <3 Glömde ta med paletten på första bilden... ^^''

Rakhyvlar, hårinpackning, sminkborttagningsservetter och smink som har fått för sig att va uppochner...~

Pärm C:

Laddare till mobilen c:

Och sist men VERKLIGEN inte minst... Säsong 1 av The Walking Dead QUQ <3 Lycklig tjej <3

Och påtal om tv-serier... Så fick jag ett trevligt litet mail häromdagen som jag inte upptäckte förrän idag....

JAG HAR FRICKIN VUNNIT 5E SÄSONGEN AV TRUE BLOOD <3 BLEV SÅ JÄVLA GLAD <333333

Men det var nog allt för mig XD Tack och hej~ 
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!