Nyduschad och Utmattad

Hej hej bloggisen~
Det va ett tag sen~


Jag mår riktigt bra just nu, verkligen!
Denna veckan har vart så jävla bra, och den e inte slut än~
I onsdags åkte jag och Gabbi hem till hennes bror för att vara kattvakter, fick äntligen träffa min Brison igen c:
Den katten är verkligen störtskön, åh herregud jag vet ingen katt som kan få mig att skratta som Bri. Hon är så jävla mysig och gosig och hon e verkligen min lilla bebis, följer efter mig som en svans ibland. Hon har ett antal gånger sovit i mitt knä när vi tittade på tv, och andra natten där så var tydligen min mage den bästa sovplatsen i huset.....

Bri och Gabbi c: <3

Men nu e jag hemma hos gabbi igen och är nu hundvakt helt själv~~
Det har gått superbra och nu ligger jag här i Gabbis mammas säng med 2 vovvar och en katt som snarkar ljudligt, ska nog se på en film och kanske läsa lite innan jag går och lägger mig, har förövrigt haft det jättemysigt med hundarna hela dagen~
Imorrn blir det att cykla in till Gabbis pappa och kolla till hans katter och sådär c:
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!