Do Want!

Åh gud, jag har en liten önskelista inför kommande veckor (kanske dagar t.o.m!!!)

Först och främst:

Ett PS3, det ligger defenitivt högst upp på listan just nu!
Velat ha ett sjukt länge nu, så vi får väl se hur det blir, om jag får köpa det eller inte~


De 2 spelen som verkligen får mig att vilja ha ett PS3: Ni No Kuni: Wrath of the White Witch & Catherine~
 
Efter detta kommer då den LÅNGA listan från min nya favoritstore <3



En typ underbar Kingdom Hearts 2 tröja <333
 

Ett Fifty Shades Of Grey inspirerat armband <3
 
 
Svartvita leggins <3
 
 
Mustascheplåååånbooooook (behöver faktiskt en ny <3)
 
 
Powerpuffpinglorna med mina girlies <3 (Jag är isf Blomman :DD) 
 


Sedan finns det även MYCKET MYYYYYCKET mer som jag vill ha därifrån, men detta är nog det jag vill ha mest just nu~ c:


Nu ska jag se på The Walking Dead och käka massa snask~ BAI <3

Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!