The Walking Dead

 
Nya favoritserien, defenitivt, har precis påbörjat säsong 2... OMG kan inte sluta titta, det går verkligen inte!!! D:
Den är sååååå frickin bra, i början kunde jag verkligen inte förstå hur alla kunde tycka om Daryl så jävla mkt, men han är fucking badass XD sen vill jag verkligen veta vad som hände med Merle....
Om Dale och Andrea hade stannat kvar i CDC hade jag fucking gråtit sönder, Dale e verkligen en av mina favoritkaraktärer, just för att han är så fruktansvärt snäll och han bryr sig verkligen om alla..
Just nu har Carl blivit skjuten och Sophia är borta och jag typ FODSMGDSOGMDSOMGOGM MÅSTE SE VIDARE!!!! så jag ska göra det nu~ Men rekommenderar den här serien STORT!
Den funkar för alla lixom, det är inte massa hoppatill-scener, det är inte särskilt många "äckliga" scener som det brukar finnas i zombiefilmer, utan den är helt enkelt riktigt bra utan att bli för mycket eller för.... ja äcklig och dålig..! <3
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!