Läsa läsa läsa~


Gud, jag känner att jag läser överdrivet mycket just nu! Om allt dessutom! Igår kväll läste jag ut "Nattens Begär" av Sherrilyn Kenyon. En sjukt bra bok som jag kan rekommendera till många. I alla fall de som gillar att läsa om vampyrer, sex, spänning och drama. 
Idag ska jag börja läsa Iliaden hade jag tänkt. Väldigt lång och enligt många, tråkig bok. Jag vill dock ändå läsa den då jag faktiskt tycker att grekisk mytologi är väldigt intressant. Fick låna Iliaden och Odyssén av min kära fader~

Aja, ska inte skria för långt om böcker nu XD
Julafton + min födelsedag. Sjukt kul <3 Kändes dock inte så mycket som "jul" då det inte fanns någon snö ute, men ja... Hade det jättemysigt för övrigt. Suger dock lite att min låtsasmamma köper saker jag inte vill ha istället för att ge mig en 100lapp eller något. Hade vart mycket bekvämare än att få massa smågrejer jag inte vill ha.. Bläh.

Kanske får åka till Linda i början av nästa år, ska tjata lite mer på mina föräldrar >3< hoppas jag får åka <33
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!