Dagens Fail?


Idag på lektionen så satt jag och Bekka och flummade lite väl mycket då vi pratade om likabehandlingsplanen för skolan. Jag hittade en del som jag av någon anledning misstolkade rätt mycket (antagligen för vi flummade): "Alla går när man kommer". Jag visade då denna för Bekka och hon tolkade det inte som jag gjorde utan istället så sa hon: Men i så fall blev ju Jesus också mobbad!!!
Jag: va? o.o
Hon: Men folket skingrades ju då han kom!!! TILL OCH MED HAVET!!! OWO
Jag: ..... Det va dock Moses... <.<
Hon: ... Ja precis! MOSES, det va det jag sa C:
Jag: LOOOOL XD

Sedan skulle vi diskutera hur skolan skulle "se ut" för att alla skulle trivas och vi bestämde oss för att det skulle vara ett stoort svart slott som hade en stor vallgrav runt sig, full med lava och en stor drake och en svart huvudlös riddare som dödade folk och slänge dom i lavan där döda alligatorer flöt runt, sedan skulle det finnas en källare med fängelsehålor som lärarna låste in alla elever i och utanför fanns det massa vatten med LEVANDE alligatorer i c:

och vi ska få en egen bil, valfritt djur och en mobilstor robot att ha som kompis c: tonade rutor och inga lampor så man kan sova utan att bli upptäckt 8D

Besök gärna flummisens blogg: http://theshuffler.blogg.se
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!