Kozue Aikawa



Min idol.. Kozue Aikawa. 


Det är en helt fantastisk människa som jag verkligen avgudar. Hon får supersvåra danser att verka så enkla, så naturliga. Kan man dansa som henne så... wow.. Hon är verkligen fantastisk. Kozue är nästan som en förebild för mig, fast jag knappt vet nått om henne. Men hon är så himla fantastisk och underbar och jag kan inte bestämma mig för om jag ska vara avundsjuk eller fangirla henne XD Hon är med i gruppen Danceroid och dansar där med 4 andra tror jag det är (kan var mer, är inte säker på vilka dom andra e lol XD)

Jag kan också säga att jag blev HEEEEEEEEEEEELT ÖVERGALET GLAD då hon accade min vänförfrågan på fb ;n; trodde jag skulle dö eller att jag drömde ;n; <33333333

Iaf, Kozue då hon dansar:http://www.youtube.com/watch?v=MhF5siTJd04&feature=channel_video_title
Skulle kunna vara musikvideo, så jävla söt är hon <3



FÖRRESTEN, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN KOZUE, HOPPAS DEN ÄR UNDERBAR <3
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!