Uttråkad!




Hade lite tråkigt i Photoshop och bestämde mig för att skriva ett litet inlägg~

Jag är så grymt SPELSUGEN, men kan inte spela mina älskade spel ;n; Jag har ett annat Zelda till Wii som jag självklart kan spela, eftersom jag (tyvärr) inte klarat ut det än! Jag tror jag har ca 5 "maps" (eller vad man nu ska kalla det) kvar, men dom är så LÅNGA allihopa så jag har ingen ork för det just nu.

Jag vill hemskt gärna spela mitt nya Zelda, men då måste jag skaffa Wii Motion Plus D: 
Den lilla inringade saken i botten av Wiikontrollen! 



Och mamma har varken beställt någon, eller åkt till någon närliggande affär för att kolla om dom har någon, så jag kan inte spela Zelda ;n; Jag får väl vänta ett litet tag till. I värsta fall får jag be pappa att beställa så får mamma betala honom eller något D:

Och mitt Alice Madness Returns kan jag inte spela förrän jag får mina nya dator =3= Hoppas den kommer imorgon! <3 Dock tror jag inte det, får nog vänta tills på måndag D: Jag har det installerat på min skoldator (då det e den enda datorn just nu som inte kommer att tuppa av om jag installerar det) men tänker avinstallera det, eftersom jag ändå ska få en ny dator som jag kommer spela det på. Känns inte värt att påbörja spelet och sedan få börja om bara för jag vill spela på den nya datorn XD

Funderar på att skaffa Steam! Det kanske jag sa förresten o.o aja, nu sa jag det igen XD
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!