Info om mig!

 
Jag är en busig tjej på 16 år, fyller 17 den 21 december (DOMEDAGEN? D:)!! Jag är en extrem datanörd med mina 4 (snart 5) datorer, liksom resten av min familj. Jag älskar även att dansa, sjunga, rita och läsa, självklart även att vara med mina vänner! Manga och anime är också en stor del av mitt liv, så en hel del konvent lär dyka upp lite här och var!
På denna bloggen kommer jag skriva mycket om mina känslor, om mitt vardagsliv och även mycket om spel, böcker m.m. 
Jag älskar att sticka ut, NORMALT ÄR TRÅKIGT! Mina bästa vänner, Bekka ( http://theshuffler.blogg.se/ ) och Gabbi är exakt likadana som mig, vi har samma humor, bråkar nästan aldrig och har alltid fruktansvärt kul tillsammans!! Vi älskar varandra som systrar <3

Lite övrig tråkig "favorit" info om mig ifall någon skulle undra: 
Favorit TVserier: Supernatural, True Blood, The 10th Kingdom, Mitt Liv Som Död, American Horror Story, Avatar; The Last Airbender + The Legend of Korra och Awkward. 
Favorit Musik: Det mesta, sånt som passar mitt humör och även mycket random musik, J-pop och K-pop!
Favorit Färg: LILA <3
Favorit Mat: Marinerade, lövtunna kotletter utan ben *Q* <3
Favorit Filmer: Studio Ghibli's Det Levande Slottet ( Howl's Moving Castle), The Hunger Games, Trassel, Studio Ghibli's The Cat Returns, Studio Ghibli's Laputa Castle In The Sky, Alice In Wonderland (Tecknad + Otecknad) och Paprika... Tror det är alla xD
Favorit Böcker: The Hunger Games, Miss Peregrines Hem För Besynnerliga Barn, Nattens Begär, House of Night, Vampire Academy, Monster High, Fallen Ängel, True Blood... kommer inte på fler, men vet att det är fler.. D:
Favorit Spel: Spore, Portal, Portal 2, Mirror's Edge, Amnesia The Dark Descent (troligtvis blir det väl Amnesia A Machine for Pigs senare), Commander Keen, Pokemon (Gameboy), Ratchet & Clank, Kingdom Hearts (älskar alla, även de till DS, PSP osv), Final Fantasy (DS, minns inte vad det heter mer exakt) Just Dance 3+4 (Wii), Legend of Zelda: The Twilight Princess, The Legend Of Zelda: Skyward Sword, Epic Mickey (Epic Mickey 2 antagligen också), BioShock (2+3 kanske?), Minecraft, Alice Madness Returns (jag var nära på att köpa 1an, men grafiken... naaah...), Heroes of Might and Magic 3 <3.. lång lista och tror de e alla XD
Favorit Manga: INUYASHA <3 Black Bird, Nana, Princess Ai, DramaCon, Kamikaze Kaito Jeanne... tror jag XD
Favorit Anime: Inuyasha, Card Captor Sakura, Nana, Bleach, Yamato Nadeshiko Shichi Henge, Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai, Ano Natsu de Matteru, Ao No Exorcist,Durarara!!, MM!, Full Metal Alchemist, Higurashi no Naku Koro Ni, Ouran High School Host Club,


Ojj va långt det blev... XD AJA DET VA ALLT OM MIG TROR JAG :D <3
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!