jao..

Detta var då lagom tröttsamt.. Allt händer på en fucking jävla gång. Inte nog med det som hände nyss (irrelevant för ovetande) så är man nu förkyld såpass mycket att andas genom näsan är bara önsketänkande, halsen kliar sönder och känner mig smått febrig. Mår dessutom illa pga något skumt man ätit perhaps? ingen aning, mår iaf illa på den grad att jag nästan känner mig spyfärdig, MEN jag kan självklart inte stanna hemma för jag har matteprov sista lektionen så no stayin home.Hade dessutom svenskaprov och de gick la sådär, fick även tillbaka svenska uppsatsen och blev jävligt besviken på ett E. Men jag skulle fixa och trixa lite med den så kunde jag höja mitt betyg. 
Kan inte sova heller, mår alldeles för illa... Känns som att om jag vänder på mig eller går upp för att släcka lampan så.. ja det kommer inte gå bra... inte okej det här, och KULTCON E PÅ FREDAG, kan ju fan inte bli sjuk NU. blä, damp... nä nu tänker jag sitta och deppa resten av natten, får se om jag får nån sömn (min gissning e nej) så ska vi se hur man mår på morgonen sen...

Men nej nu måste jag sluta för nu rinner min näsa x.x usch, hejsan svejsan leverpastejsan.
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!