Böcker, böcker, böcker... böcker överallt!!!!

Oj jag har såååå mycket läsning att göra på lovet, och jag har extrema besvär med att bestämma mig för vad som ska bli månadens bok, då jag har så mycket att välja mellan....

Läste ut Femtio Nyanser Av Frihet för någon dag sen och var i desperat behov av nya böcker så Gabbi och jag åkte hem och hämtade fler, med ett snabbt stopp inne på Bergers Bokhandel med 30% rea på böcker och åkte tillbaka till Gabbi med en ny bok - Åttio Dagar Gul - och 3 stycken jag redan hade - Rubinröd, Den Röda Handsken & Beautiful Creatures - och nu sitter jag här med min beslutsångest och vet inte vad jag ska välja... Det mest logiska skulle nog vara att skriva om Femtio Nyanser Av Frihet, men eftersom jag använde Femtio Nyanser Av Honom förra månaden så vet jag inte riktigt om det är en så bra idé.... *suck*.. Jessica, vad ska jag göra med mig själv...? Jag borde sluta med alla dessa böcker överallt, jag har ju inte ens någon plats för dem, men jag kan inte sluta köpa dem!!!! Dessutom har jag ca 5 böcker till hemma som jag inte har läst.. <___<'''

Jag har börjat läsa på Åttio Dagar Gul och Rubinröd, så vi får se.... Aja whatever c:

SEE YAH~
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!