Gäsp

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag.. Fyfasen va gött..
Sista jobbdagen denna veckan också, måste säga att jag verkligen har fallit in i rutinerna på Myrstacken. Frukost när jag kommer dit, lekdags, sång och fruktstund, ut och leka, mat, rast (då barnen sover), mysstund med nyvakna barn, lek, mellanmål och sen slutar jag. Det går fortare än man tror faktiskt!
Brukar hälsa på Dante på min rast oxå, precis innan dem ska ut och leka i snön, han blir lika glad varje gång, vilket jag tycker är väldigt roligt~ 

Mamma är även superpepp på imorgon, då hon ger upp sin diet (tack och lov) och vi ska köpa massa fredagsgodis och käka tacos, vilket vi båda ser fram emot då det var sjuuuuukt längesen~

Mentalt går det upp och ner, ena stunden känns allt helt okej och i den andra känns allt skit.. Venne varför, men ibland får jag bara en enorm lust att sätta mig och gråta, bara skölja bort all smärta som jag inte ens vet var den kommer ifrån..

Jag har dessutom bestämt mig! Jag ska köpa PS3an och nått/några spel + lite kläder online i min nya favoritstore~ så får vi se om jag har råd med ny mobil till sommarn istället~

Men nu ska jag sova så jag orkar gå upp och leka med barn hela dagen imorrn ;) <33 NATTI!!! <3 (när ni läser detta kommer det säkert va mitt på dagen/kvällen på fredag, men whatever <__<)
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!