Redovisning + lov

Sitter i kaffis på skolan med prutten Repekka och väntar på att svenskan ska börja~ Har en redovisning som man e lite smått pepp på faktiskt, för det ska bli rätt kul men ändå jobbigt, då jag HATAR att prata framför folk <__<''' 
Sedan peppar man inför lovet!!!! Har bara en lektion idag, så slutar klockan 11 och sen har jag loooov~ SÅH JEFFLA GÖTT.
Usch, nej väntar också på att pappa ska svara på mitt sms, då han inte hört av sig på några dagar och man börjar bli lite orolig... Brorsan hade inte hört nått från honom heller så ja~ 
Sedan kommer jag inte ihåg när han skulle komma hem heller... .__.''' JAG VILL HA MINA SOUVENIRER...!! D:

W/E nu får ni bild nr 28 i min bildmapp på skoldatorn (har ingen aning om vad det är för bild ÄN)



ÅÅÅH JAG OCH MINA BÖGISAR <33333 AJJ LÖV U GUUURLS <33333333333333333
Tack för kommentaren :)


Rebekka

Åå redovisningen gick ju åt helvete >.>

AJJ LÖV U 2 <33

Svar: japp.... tur att vi får göra om de <__< gabbi va med på det oxå~
<33
None None

2013-02-08 | 15:34:19
http://theshuffler.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!