Tja tja bloggen ~

Har faktiskt haft en jävligt chill helg~ allt har vart asbra~ åkte te Skövde i fredags med babbsan och köpte en bok (Beautiful Creatures), ett nytt halsband och en väska ~ sedan i lördags så smsade pappa mig lite om hur det var i Thailand då han är där denna veckan, innan jag och mamma gick handlade födelsedagspresent till Mr.Tintin som fyllde 11 i söndags (oj oj oj) och mamma betalade även hälften av en bok till mig då (Den Röda Handsken) <3 sen handlade vi och jag fick vitlöksbröd och hjärtan (ost och lök <3) och köpte en champis till mig sj (jag tror det va champis... .__.)
Sedan på kvällen så vare melodifestivalen, något jag vanligtvis inte tittar på men i år va YOHIO med <333333 åh han e så söt <3 och han gick direkt till final vilket gjorde mig VÄLDIGT lycklig <3 och inte nog med det!!!!! Så var ep 7 av American Horror Story ute <33333333333
Och söndagen spenderades hemma hos Miranda med mycket babbel och pianospelande!! Kan inte varje helg vara såhär? O:>

(Blir massa bilder för jag har inget liv<3)

Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!