ÄNTLIGEN :D

Idag ska man då till bögis bekka <3 Har saknat min bögis massor ;n; <3 Haha hittade massa gamla bilder från 1an XD <3


Sluta va så tard <3

OMG... XD

DAAAAMPUUUUUS <33
 
Ja vi e ju lite speciella... XD Saknar mina "frisyrer" eller färger eller vafan man ska säga XD 
Men iaf, ska snart ut och gå en sväng tror jag, sen ska jag hem igen och duscha och efter det ska jag gå och handla snask och grejs till ikväll C: <3 
OMG DET E TYP EN VECKA KVAR TE NÄRCON <3333333 PEPPAR <33333333333

Och påtal om ingenting, har påbörjat en historia på wattpad, ifall någon är intresserad av att läsa~
Även redigerat bilden sj c:~
Länk till storyn: http://www.wattpad.com/story/6921784-the-pale-girl
Om ni har wattpad så feel free to följa mig osv för fler uppdateringar c:
Tack för kommentaren :)


Bögisen ~

OMG SKRATTADE ÅT BILDERNA XD Asså gud...1:n -3- MEN skynda dig hit ny min lilla bög OWO <3

Svar: <3333
None None

2013-07-17 | 10:56:49
http://theshuffler.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!