Skriva av mig

Allt snurrar.. Gamla tankar, nya tankar. Vart börjar det och vart tar det slut?
Jag saknar dig. Så mycket att det nästan gör ont i mig och jag fattar inte varför vi aldrig pratar längre...
Jag orkar verkligen inte, det gör jag inte. När ska det ta slut..? Jag ligger här, med huvudvärk och är så trött att det känns som att jag kommer somna närsomhelst.... Men så blundar jag... Och då kommer tankarna... Dom distraherar mig nått så fruktansvärt! Jag orkar inte tänka, men det kommer av sig självt och jag pallar verkligen inte...
Den här veckan har vart underbar, men NU på kvällen, rasar allt samman... Nu, för att jag inser hur jävla patetisk jag e. Jag har praktiskt taget inget liv, jag vet att jag kommer spendera större delen av lovet med att sitta hemma och se på film. Det finns inget för mig att göra, det e ingen idé att jag ens frågar, för vem vill va med mig när man kan va med andra?

Fuck this life.

Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!