Mina Nyårslöften 2013

Jag tänkte egentligen skriva detta inatt, men det blev liksom inte av, så jag skriver det nu istället! :D

1. Jag ska försöka mitt bästa med att gå ner i vikt! Inget onödigt godis och läsk, endast vid speciella tillfällen!! (detta kommer antagligen inte hända förrän lovet e slut dock... <__<'')
2. Jag ska försöka att lära mig att acceptera mig själv lite mer, försöka öka mitt självförtroende lite.
3. Jag ska försöka att hålla i mina pengar bättre.
4. Jag ska börja läsa japanska!!
5. Jag ska börja Street Dance (hänger ihop med 1an)
6. Jag ska försöka att läsa en ny bok varje månad och jag tyckte det va rätt kul att göra recensioner så förhoppningsvis kommer det väl upp en ny recension varje månad c:
7. Och till sist, ett nyårslöfte som jag är säker på att det inte kommer att slå in, men jag ska försöka att ha... jag tror det är 400 (eller 300, ska räkna sen så jag e säker XD) mangaböcker tills 31 december ~ när jag gick i 7an tror jag det va så skulle jag ha 200, och när jag räknade hur många jag hade så var det 195... surt. 
Jag har faktiskt en regel på det här nyårslöftet också! (har haft det så länge så XD
 
- Jag får inte skriva upp antalet böcker jag har/saknar för att sedan "bocka av" tills det är exakt.
Det ska mer va att jag köper "random" och sedan räknar allt den 31 december. Det gör det lite roligare då man inte vet hur nära kom det rätta antalet, eller om man faktiskt fick det eller mer. 

Aja, det låter lite dumt men så kan det va c:
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!