OH HAI THAR

Välkommen tillbaka Jessica, hur har du haft det?
Jo mycket intressant fråga, tack för att du ställde den. Mitt liv den senaste, ja veckan, har varit väldigt intressant! Det är så mycket jag har varit med om, men ja, vad förväntar man sig i mitt spännande liv? Fyllt med action och äventyr!

Vad har du gjort den senaste veckan?
Vad jag har gjort? Ja jag har.. eh.. käkat MASSA nudlar.. Jag har sovit till 2-3 varje dag.. Jag har gått och lagt mig runt 6 på morgonen.. Hah, jag har tillochmed gått upp MITT I NATTEN för att göra nudlar (oh you, ibland är jag bara för busig <3)
Sedan har jag även... öh.. Färgat håret. Eller ja, inte mitt hår, utan pappas <___<...Jag har uhm.. uhm... käkat chips... och choklad..och chokladpudding... snask. Jag har druckit överdrivet mkt läsk.. Jag har kollat på film varje dag... Harry Potter och De Vises Sten, Harry Potter och Hemligheternas Kammare, Harry Potter och Fången Från Azkaban, Harry Potter och Den Flammande Bägaren, Harry Potter och Fenixorden, Harry Potter och Halvblodsprinsen, Harry Potter och Dödsrelikerna 1, Harry Potter och Dödsrelikerna 2, V för Vendetta, Spiderwick, Transformers, Sinbad, Superbad, (Frankenweenie, Ice Age 4 med Gabbi), Sleeping Beauty m.m (kommer inte ihåg alla)
Ja, sen har livet rullat på.. nej inte direkt, det har segat sig fram så mycket som möjligt... Jag försöker hitta på saker, men det går lixom inte, ingen vill göra nått, ingen bryr sig verkar det som. Jag tar kontakt med folk, får svar och sen verkar det som att ingen orkar bry sig mer och det suger... Jag pallar faktiskt inte heller bry mig... Jag stannar på mitt rum och mår dåligt, som vanligt, antar jag. 

Fördelen med detta e väl att jag har köpt ett keyboard som lär komma om ett par dagar, och det ska bli kul, Miranda har lovat att lära mig spela och sen ska jag även försöka lära mig själv genom videos och noter på nätet såklart~ men jag hoppas innerligt på att det kommer imorgon.. Eller ja, idag, så jag har nått att göra hela dagen <3 

Annars får jag väl fortsätta i den trista takten jag håller på i och hoppas på att det leder till något bra.... SEE YAH
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!